do roku 2023
Dokumenty regulujące pracę Gminy i Urzędu
Statut gminy Lubin
Statut przyjęty uchwałą Nr XXIX/127/2005 Rady Gminy Lubin z dnia 31 maja 2005 r. z późn. zm.
W 2024 r. Rada Gminy Lubin nie dokonywała zmian w treści Statutu.
regulamin organizacyjny urzędu Gminy
Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Lubinie przyjęty Zarządzeniem Nr 2223/2023 z dnia 14 lipca 2023 r. z późn. zm.
W 2024 r. dokonano zmiany Regulaminu Organizacyjnego:
zarządzeniem Nr 66/2024 Wójta Gminy Lubin z dnia 4 lipca 2024 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Lubinie,
zarządzeniem Nr 93/2024 Wójta Gminy Lubin z dnia 29 lipca 2024 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Lubinie,
zarządzeniem Nr 139/2024 Wójta Gminy Lubin z dnia 30 sierpnia 2024 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Lubinie,
zarządzeniem Nr 148/2024 Wójta Gminy Lubin z dnia 9 września 2024 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Lubinie,
zarządzeniem Nr 256/2024 Wójta Gminy Lubin z dnia 17 grudnia2024 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Lubinie.
regulamin pracy urzędu Gminy
Regulamin Pracy Urzędu Gminy w Lubinie przyjęty zarządzeniem Nr 4/2003 Wójta Gminy Lubin z dnia 17 września 2003 r. zmieniony:
zarządzeniem Nr 4/2004 Wójta Gminy Lubin z dnia 14 września 2004 r. w sprawie zmian w regulaminie pracy Urzędu Gminy w Lubinie;
zarządzeniem Nr 68/2009 Wójta Gminy Lubin z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie zmiany regulaminu pracy Urzędu Gminy w Lubinie.
W 2024 r. Wójt Gminy Lubin nie dokonał zmian w treści Regulaminu Pracy Urzędu Gminy.
zatrudnienie w urzędzie gminy w Lubinie w 2024 r.
W 2024 r. w Urzędzie Gminy w Lubinie zatrudniano 92 pracowników, w tym 98% pracowników zatrudnionych było w pełnym wymiarze czasu pracy. W stosunku do stanu na koniec 2023 r. zatrudnienie zmniejszyło się o 3 pracowników. Rozwiązanie współpracy nastąpiło w związku z zakończeniem okresu obowiązywania umowy (1 os.), przejściem na emeryturę (1 os.), w drodze wypowiedzenia przez pracownika (2 os.), w drodze wypowiedzenia przez pracodawcę (1 os.), oraz na mocy porozumienia stron (4 os).
urząd w liczbach
dokumentów, które wpłynęły do Urzędu w 2024 r., w tym:
dokumentów dostarczonych do Urzędu elektronicznie
dokumentów wysłanych z Urzędu w 2024 r.
dokumentów elektronicznych wysłanych z Urzędu w 2024 r.
W 2024 r. w Urzędzie Gminy w Lubinie w 2024 r. wydano 9.534 decyzji, a najwięcej wydał ich Referat Podatków i Opłat Lokalnych (9.073). Referat ten wydał również 122 zaświadczenia.
Drugim pod względem ilości wydanych decyzji był Referat Infrastruktury (206), który dodatkowo sporządził 317 uzgodnień, 194 zgody na zajęcie pasa drogowego dróg wewnętrznych, 35 zgód na przejazd pojazdów ciężkich.
W urzędzie przygotowano również 383 wypisy i wyrysy, a wszystkie przez Wydział Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej. Wydział ten wydał dodatkowo 823 innych dokumentów tj. zawiadomienia, informacje publiczne, wezwania, informacje, akty notarialne, ogłoszenia prasowe, zarządzenia, uchwały, uzgodnienia, pisma w sprawach: służebności przesyłu, mienia gminnego, podziałów, komunalizacji, miejscowych planów, nadania numerów ewidencyjnych budynków, usuwania azbestu.
W Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska wydano 61 decyzji, 31 postanowień, sporządzono 6.156 zawiadomień o zmianie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 73 wezwania do złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 308 zawiadomień dotyczących indywidualnego numeru rachunku bankowego w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz przyjęto od mieszkańców 1.176 deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Ponadto w 2024 r. w Urzędzie Gminy Lubin wydano 149 postanowień, 170 zaświadczeń, 181 upoważnień i 3 pełnomocnictwa, a także podpisano 1.210 umów.
KLUB DZIECIĘCY W KRZECZYNIE WIELKIM
Krzeczyn Wielki, ul. Brzozowa 1
Dyrektor: Katarzyna Foryś
Zatrudnienie w 2024 r.: 6 pracowników
Przedszkole im. Jana Pawła II w Raszówce
Raszówka, ul. Kolejowa 2
Dyrektor: Katarzyna Foryś
Zatrudnienie w 2024 r.: 39 pracowników
Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Raszówce
Raszówka, ul. 1 Maja 10
Dyrektor: Tomasz Haber
Zatrudnienie w 2024 r.: 30 pracowników
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Szklarach Górnych
Szklary Górne 48
Dyrektor: Elżbieta Piasny
Zatrudnienie w 2024 r.: 31 pracowników
Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Siedlcach
Siedlce 29
Dyrektor: Mariola Karwan
Zatrudnienie w 2024 r.: 33 pracowników
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Krzeczynie Wielkim
Krzeczyn Wielki, ul. Brylantowa 59
Dyrektor: Mateusz Marciniak
Zatrudnienie w 2024 r.: 28 pracowników
Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Niemstowie wraz z Szkołą Filialną w Osieku
Niemstów 68, Osiek, ul. Św. Katarzyny 75A
Dyrektor: Patrycja Słota
Zatrudnienie w 2024 r.: 35 pracowników
Gminna Biblioteka Publiczna w Raszówce
Biblioteka posiada 5 filii w: Miłoradzicach, Niemstowie, Chróstniku, Księginicach i Oborze oraz punkt biblioteczny w Zimnej Wodzie.
Raszówka, ul. Kolejowa 4B
Dyrektor: Wioletta Olech
Zatrudnienie w 2024 r.: 8 pracowników
Ośrodek Kultury Gminy Lubin
Lubin, ul. Księcia Ludwika I nr 3
Dyrektor: Magdalena Dubińska
Zatrudnienie w 2024 r.: 15 pracowników
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Lubin, ul. Księcia Ludwika I nr 3
Dyrektor: Mariola Jaszczak
Zatrudnienie w 2024 r.: 31 pracowników
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin sp. z o.o.
Księginice 14
Prezes : Wojciech Dziwiński
Zatrudnienie w 2024 r.: 99 pracowników